Ruilen & Retourneren

Terugbetalingsbeleid
  
  
14 Dagen bedenktijd
   
Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je om andere redenen niet tevreden bent.
Wettelijk gezien heb je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren, dit heet het "herroepingsrecht".
  
  
Hoe kan ik retourneren?
   
Als je besluit om je producten naar ons te retourneren binnen de 14 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 14 werkdagen naar jou zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden.
  
    
Het retourproces:
   
1. Stuur ons een mailtje met daarin o.a. het bestelnummer, zodat wij weten dat we jouw bestelling retour kunnen verwachten.
2. Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking.
3. Verzend het pakketje naar het Retouradres wat wij via de mail vermelden.
4. Stuur onze klantenservice een bevestiging en bewijs van de retourzending zodat wij uw geld direct kunnen terugbetalen.
   
    
Uitzonderingen retourneren
  
Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:
  
1. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
2. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
3. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
4. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
5. producten uit de collecties "Beauty", "Kids & Baby" en "Sport" kunnen wij helaas niet retour nemen, vanwege maatregelen omtrent hygiëne.
   
Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
   
   
Wat te doen bij een defect product?
  
Wat vervelend! Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw product beschadigd raakt tijdens het transport.
    
Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer weer defect aan? Die kans is heel erg klein. Maar dan betalen we natuurlijk wel jouw volledige aankoopbedrag terug.
   
    
Verloren pakketje?
  
Ook kan het soms wel eens gebeuren dat een pakketje verloren raakt tijdens het logistieke proces. Maar niet getreurd, wij zullen u altijd een nieuw pakket toezenden, voordat wij overgaan tot ons retourbeleid.
  
  
Annuleren van geplaatste bestellingen
   
Annulering van je bestelling kan binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling. Ons orderverwerkingsproces start automatisch na 2 uur, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is.